top of page

小一收生 英華校長:父母最需要教育

■逾500家長出席英華第一場小一簡介會,校長林浣心(小圖)料30人爭奪一學額。王心義攝

直資名校英華小學昨日起舉行2017/18小一入學簡介會,吸引逾4,000個家長報名,料每30名學童爭奪一個學額。英華小學校長林浣心強調學生家教是收生關鍵,寄語家長身教才是教育根本。她慨嘆不少「怪獸家長」不懂教仔,「最需要educate(教育)嘅其實係父母」,「唔好以為學生入咗學校就唔使理」。

英華小學昨起舉行6場小一入學簡介會,讓家長了解學校及收生情況,可即場遞交入學報名表。第一場簡介會有逾500名家長出席,6場共有逾4,000家長報名。林浣心預計報讀人數與往年相若,即約有4,000個申請,該校有160個小一學額,料平均每30名學童爭奪一學額,校方篩選後將向學生及家長進行面試。

林於簡介會直言「沒有教不好的小孩,只有不懂教的家長」,多次向家長強調身教及家庭發展的重要,「希望家長唔好以為個仔入到學校就唔使理;其實最主要影響小朋友嘅因素係家庭,如果有家長配合,孩子嘅發展會更標青」。

面試童嫌母行得慢狂鬧

林於訪問中分享於面試時遇過不懂管教小孩的怪獸家長,「其中一個媽媽帶囝囝嚟面試,因為媽媽大肚兼攞住一袋二袋,所以行得慢,但囝囝竟然回頭鬧媽媽,話你再行咁慢我就會咬妹妹,睇得出好冇禮貌,家長亦唔識教」。

林指收生將重視學生家教,亦認為家長責無旁貸,「𠵱家好多小孩都跳跳紮紮,唔識停,見過(小孩)㩒晒啲𨋢制,父母喺後面唔出聲;其實睇個仔點,都估到父母係乜人,父母唔識教會好影響,所以最需要educate嘅其實係父母」。林又稱往後面試將觀察學生品行,「主要睇佢會唔會聽人講嘢、識唔識尊重人;呢啲可以話冇得預備」,籲家長不用特別為面試準備。

英華小學2008年轉為直資,為深水埗區著名小學。學生畢業後可直升英華書院,全年學費15,000元,將於8月底至9月底進行次輪面試,報名期至7月16日。

■記者葉偉東

Source:蘋果日報

Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page